Intel навчання майбутнього!


Модуль 1.
   Ознайомилась з основною метою тренінгу, його ресурсами. Створила шаблон своєї власної Вікі-сторінки.
   Основна діяльність:
• Ознайомилася з цілями та завданнями тренінгу
• Навчилася працювати з ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм та сайтами допоміжних матеріалів, Електронним довідником
• Зареєструвалася на вікі-сайті програми.
Вважаю це гарним початком.




Модуль 2: "Навчання за допомогою методу навчальних проектів".
   Навчання, що базується на використанні методу навчальних проектів.
   Основна діяльність:
• Визначила навички 21 століття та навички мислення вищих рівнів, які доцільно формувати в обраній навчальній темі
• Ознайомилася з методом навчальних проектів
• Створюю публікацію про особливості використання методу навчальних проектів
• Створю власну колекцію закладок на сайти.
Сьогодні загалом багато повторила, а також отримала безцінні знання.




Модуль 3: "Дослідження у навчальних проектах".
   Основна діяльність:
• Обговорили навчальні теми для створення Портфоліо з використанням методу проектів
• З’ясувати вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм
• Формулюю навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів.
Цей модуль ще одна сходинка до кращого навчання та засвоєння учнями матеріалу.



Модуль 4. Формуюче оцінювання. Оцінювання навчальних потреб учнів.
   Основна діяльність:
• Обговорили з іншими учасниками Основні запитання
• Ознайомилася з поняттям формуючого оцінювання та прикладами інструментів та методів оцінювання навчальних потреб учнів
• Створили план оцінювання учнів
• Створила документ для оцінювання навчальних потреб учнів
• Розробила презентацію про основні ідеї вивчення теми.
Також було створено таблицю ЗХД.



Модуль 5. Інтернет у проектній діяльності учнів.
   Основна діяльність:
• Використали соціальні сервіси Інтернету для спільного редагування Основних запитань
• Обговорили шляхи забезпечення виконання вимог державних освітніх стандартів та навчальних програм при використанні інноваційних педагогічних технологій
• Обговорили ідеї щодо використання Інтернету для розвитку навичок 21 століття
• Обговорили використання в своїй роботі правових та етичних питань, пов’язаних з використанням інформаційних технологій, ознайомилися із законами про авторське право
• З’ясували шляхи використання Інтернету для проведення досліджень
• Ознайомилися з прикладами оцінювання Інтернет-ресурсів та способами навчання цьому учнів.



Модуль 6. Використання Інтернету для спілкування та співробітництва.
   Основна діяльність:
• Обговорили проблеми безпечного та відповідального використання Інтернету
• Навчилася додавати у вікі-середовищі зображення та внутрішні посилання на вікі-статті
• Ознайомилася із особливостями комунікаційних сервісів Інтернету
• Створили мережевий опитувальник для спілкування з учнями в Інтернеті
• Ознайомилася з особливостями Інтернет-сервісів для співробітництва
• Створила документ для спільного редагування та надала різний рівень доступу для користувачів.



Модуль 7. Створення прикладу учнівської роботи. Цілі та результати навчального проекту з позиції учня.
   Основна діяльність:
• Визначила стратегії, які дозволять учням адаптуватися до навчання за методом проектів та в навчальному середовищі, спрямованому на розвиток учнів
• Обговорили питання, як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання
• Створила приклад учнівської роботи (публікації, презентації, вікі-статті або блоґу) для демонстрації виконання учнями проекту.



Модуль 8. Оцінювання діяльності учнів у проекті.
   Основна діяльність:
• Проаналізували на основі контрольного списку власну діяльність щодо оцінювання процесу і результатів навчання учнів
• Продумали причини появи труднощів при залученні учнів до процесу оцінювання та шляхи їх подолання
• Розробили форму оцінювання створеного прикладу учнівської роботи.



Модуль 9. Підтримка учнів щодо управління траєкторією власного навчання. Організація диференційованого навчання.
   Основна діяльність:
• Продумали стратегії для здійснення диференційованого навчання
• Створили інструмент оцінювання для заохочення учнів до самоспрямованості в навчанні
   Загалом дуже цікаво було проходити(вивчати) цей модуль. Я вважаю, що я на достатньому рівні володію організаторськими навичками. В подальшому буду лише вдосконалюватись.



Модуль 10. Вчитель як фасилітатор навчального процесу.
   Основна діяльність:
• Розглянули стратегії постановки запитань задля розвитку та навчання учнів
• Створили інструктивні документи
• Створили план впровадження проектів
• Оцінемо створене Портфоліо за критеріями оцінювання.

Немає коментарів:

Дописати коментар