Модуль 9. Підтримка учнів щодо управління траєкторією власного навчання. Організація диференційованого навчання.
Основна діяльність:
• Продумали стратегії для здійснення диференційованого навчання
• Створили інструмент оцінювання для заохочення учнів до самоспрямованості в навчанні
Загалом дуже цікаво було проходити(вивчати) цей модуль. Я вважаю, що я на достатньому рівні володію організаторськими навичками. В подальшому буду лише вдосконалюватись.
Основна діяльність:
• Продумали стратегії для здійснення диференційованого навчання
• Створили інструмент оцінювання для заохочення учнів до самоспрямованості в навчанні
Загалом дуже цікаво було проходити(вивчати) цей модуль. Я вважаю, що я на достатньому рівні володію організаторськими навичками. В подальшому буду лише вдосконалюватись.
Немає коментарів:
Дописати коментар